Ajuntament de Barcelona - Barcelona de Serveis Municipals, SA

33.836.213,69 € IVA inclòs
Altres contractes
Accés al Perfil de contractant
Convocatòria de licitació PDF Contracte de compravenda de les accions titularitat de Barcelona de Serveis Municipals, S.A. representatives del 15% del capital de la societat "Serveis Funeraris de Barcelona, S.A."
Modificació PDF Contracte de compravenda de les accions titularitat de Barcelona de Serveis Municipals, S.A. representatives del 15% del capital de la societat "Serveis Funeraris de Barcelona, S.A."
Ampliació de termini PDF Contracte de compravenda de les accions titularitat de Barcelona de Serveis Municipals, S.A. representatives del 15% del capital de la societat "Serveis Funeraris de Barcelona, S.A."

Termini tancat