Ajuntament de Barcelona - Barcelona de Serveis Municipals, SA

20200806L32
2020SIST229CA
Finalització de presentació de sol·licituds

05/10/2020 10:00 - Termini anterior: 30/09/2020

3.351.120,00 € IVA exclòs
4.054.855,20 € IVA inclòs
Informàtica i telecomunicacions
Convocatòria de licitació PDF Serveis i sistemes de veu fixa, dades i accés a internet de Barcelona DE Serveis Municipals (BSM), Parc d'atraccions de Tibidabo (PATSA) i Cementiris de Barcelona (CBSA)
Modificació PDF Serveis i sistemes de veu fixa, dades i accés a internet de Barcelona DE Serveis Municipals (BSM), Parc d'atraccions de Tibidabo (PATSA) i Cementiris de Barcelona (CBSA)
Ampliació de termini PDF Serveis i sistemes de veu fixa, dades i accés a internet de Barcelona DE Serveis Municipals (BSM), Parc d'atraccions de Tibidabo (PATSA) i Cementiris de Barcelona (CBSA)

Termini tancat