Ajuntament de Santa Cristina d'Aro

326.700,00 € IVA inclòs
Redacció de projectes
Accés al Perfil de contractant
Adjudicatari IVA exclòs % IVA inclòs Data adjudicació Data formalització Lot Licitadors
Projectes Arquitectura i ... 216.000,00 21 261.360,00 4
Convocatòria de licitació PDF Serveis per a la redacció de la revisió del Pla d'ordenació urbanística municipal (POUM)
Correcció d'errades
Termini de presentació d'ofertes
Correcció d'errades
Termini de presentació d'ofertes
Modificació
Aclariment sobre la solvència tècnica i professional
Modificació
Es penja el link per generar el DEUC
Formalització PDF Serveis per a la redacció de la revisió del Pla d'ordenació urbanística municipal (POUM)
Adjudicació PDF Serveis per a la redacció de la revisió del Pla d'ordenació urbanística municipal (POUM)