Facebook Twitter Youtube Instagram RSS

Diputació de Girona - Xarxa Local de Municipis (XALOC)

Adquisició, implantació, desenvolupament i manteniment d'un sistema de registre general i gestió documental

Identificador
20171207L16
Termini de presentació de sol·licituds
Expedient
2017018S
Tipus de contracte
Mixtos
Tipus de procediment
Obert
Import
126.880,00 € IVA exclòs
153.524,80 € IVA inclòs
Matèries
Equipament d'informàtica, telecomunicacions, oficina i suports enregist, Informàtica i telecomunicacions
Accés al Perfil de contractant
https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/cap.pscp?reqCode=viewDetail&idCap=2988807
Data de publicació Descripció Més informació
Convocatòria de licitació PDF Adquisició, implantació, desenvolupament i manteniment d'un sistema de registre general i gestió documental
Convocatòria de licitació PDF Adquisició, implantació, desenvolupament i manteniment d'un sistema de registre general i gestió documental