Ajuntament de Barcelona - Barcelona de Serveis Municipals, SA

20180123L31
2018AP008ING
Privats
Hostaleria i serveis de menjador
Convocatòria de licitació PDF Gestió i explotació dels serveis de cafeteria-restaurant del local nº 1 ubicat a les galeries de l'Hospital del Mar de Barcelona (anomenades Galeries del Mar)
Correcció d'errades
Paràgraf quart de la clàusula 2.1
Adjudicació PDF Gestió i explotació dels serveis de cafeteria-restaurant del local nº 1 ubicat a les galeries de l'Hospital del Mar de Barcelona (anomenades Galeries del Mar)