Facebook Twitter Youtube Instagram RSS

Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) - Ferrocarril Metropolità de Barcelona, SA

Servei Contact Center en TMB. Unitat 1: Atenció telefònica i consultes objectes perduts. Reservat a centres especials de treball. Unitat 2: Atenció a clients no residents

Identificador
20180212L5
Expedient
E00395
Finalització de presentació de sol·licituds

03/04/2018 10:00 h

Tipus de contracte
Serveis
Tipus de procediment
Obert
Matèries
Atenció ciutadana i informació
Accés al Perfil de contractant
https://www.tmb.cat/ca/negocis-tmb/perfil-contractant
Data de publicació Descripció Més informació
Convocatòria de licitació PDF Servei Contact Center en TMB. Unitat 1: Atenció telefònica i consultes objectes perduts. Reservat a centres especials de treball. Unitat 2: Atenció a clients no residents Enllaç a Servei Contact Center en TMB. Unitat 1: Atenció telefònica i consultes objectes perduts. Reservat a centres especials de treball. Unitat 2: Atenció a clients no residents
Convocatòria de licitació PDF Servei Contact Center en TMB. Unitat 1: Atenció telefònica i consultes objectes perduts. Reservat a centres especials de treball. Unitat 2: Atenció a clients no residents
Convocatòria de licitació PDF Servei Contact Center en TMB. Unitat 1: Atenció telefònica i consultes objectes perduts. Reservat a centres especials de treball. Unitat 2: Atenció a clients no residents
Correcció d'errades
Anunci 12/02/2018
PDF Servei Contact Center en TMB. Unitat 1: Atenció telefònica i consultes objectes perduts. Reservat a centres especials de treball. Unitat 2: Atenció a clients no residents Enllaç a Servei Contact Center en TMB. Unitat 1: Atenció telefònica i consultes objectes perduts. Reservat a centres especials de treball. Unitat 2: Atenció a clients no residents
Convocatòria de licitació PDF Servei Contact Center en TMB. Unitat 1: Atenció telefònica i consultes objectes perduts. Reservat a centres especials de treball. Unitat 2: Atenció a clients no residents Enllaç a Servei Contact Center en TMB. Unitat 1: Atenció telefònica i consultes objectes perduts. Reservat a centres especials de treball. Unitat 2: Atenció a clients no residents

Termini tancat