Ajuntament de Begur

Obert
Llibreria. Lleure. Serveis a les platges
Accés al Perfil de contractant
Adjudicatari IVA exclòs % IVA inclòs Data adjudicació Data formalització Lot Licitadors
Aiguablava Nàutic Service...
Aprovació inicial i convocatòria de licitació PDF Autorització municipal per a l'explotació d'elements de fondeig (boies) i el servei de barquejar des de terra fins al camp de boies i viceversa, exclusivament per al lot 4 (Aiguablava CB6: boies números 103. al 108+ lloc de barqueig AC10)
Formalització PDF Autorització municipal per a l'explotació d'elements de fondeig (boies) i el servei de barquejar des de terra fins al camp de boies i viceversa, exclusivament per al lot 4 (Aiguablava CB6: boies números 103. al 108+ lloc de barqueig AC10)