Diputació de Girona - Organisme Autònom de Salut Pública (Dipsalut)

20180503L57
2018/1501
Tipus de contracte
Serveis
Tipus de procediment
Contracte basat en acord marc
Import
4.548,59 € IVA exclòs
4.548,59 € IVA inclòs
Assegurances. Bancaris i d'inversions
Accés al Perfil de contractant
Adjudicatari IVA exclòs % IVA inclòs Data adjudicació Data formalització Lot Licitadors
AIG Europe, Ltd sucursal ... 4.548,59 4.548,59 5
Adjudicació PDF Servei d'assegurança de responsabilitat civil de càrrecs electes i personal al servei de l'Administració (Lot 6), i el servei de mediació d'assegurances. Contracte derivat de l'Acord marc del servei d'assegurances, (Exp. 2015.04) i Servei de mediació d'assegurances (Exp. 2015.01) amb destinació a les entitats locals de Catalunya de l'Associació Catalana de Municipis i Comarques (ACM)
Formalització PDF Servei d'assegurança de responsabilitat civil de càrrecs electes i personal al servei de l'Administració (Lot 6), i el servei de mediació d'assegurances. Contracte derivat de l'Acord marc del servei d'assegurances, (Exp. 2015.04) i Servei de mediació d'assegurances (Exp. 2015.01) amb destinació a les entitats locals de Catalunya de l'Associació Catalana de Municipis i Comarques (ACM)