Ajuntament de la Vall de Bianya

Import
28.821,32 € IVA exclòs
34.873,80 € IVA inclòs
Seguretat i salut, prevenció, supervisió, control
Accés al Perfil de contractant
Adjudicatari IVA exclòs % IVA inclòs Data adjudicació Data formalització Lot Licitadors
Salvador Puigvert Puigdem... 21.600,00 21 26.136,00 1
Convocatòria de licitació PDF Servei de vigilància, control, seguiment i manteniment del servei d'aigua, que gestiona l'empresa municipal Aigües del Túnel de Capsacosta S.L.
Adjudicació PDF Servei de vigilància, control, seguiment i manteniment del servei d'aigua, que gestiona l'empresa municipal Aigües del Túnel de Capsacosta S.L.
Formalització PDF Servei de vigilància, control, seguiment i manteniment del servei d'aigua, que gestiona l'empresa municipal Aigües del Túnel de Capsacosta S.L.