Ajuntament de Barcelona - Cementiris de Barcelona, SA

Edificació
Informació complementària
Termini anterior: 21/09/2018
Convocatòria de licitació PDF Obres relatives a la Fase 4 de rehabilitació i millora del Cementiri de Sants: actuacions puntuals de consolidació d'elements degradats al departament segon de la part est del cementiri (façanes de nínxols, cobertes, paviments i urbanització)
Ampliació de termini
Queda ajornada l'obertura de pliques fins al proper 22 d'octubre de 2018 a les 12:00h