Ajuntament de Tortosa

Import
57.851,23 € IVA exclòs
69.999,98 € IVA inclòs
Altres contractes d'adquisició o arrendament, Altres contractes d'obres
Accés al Perfil de contractant
Adjudicatari IVA exclòs % IVA inclòs Data adjudicació Data formalització Lot Licitadors
Invemat Levante, S. L. 35.050,00 21 42.410,50 13
Convocatòria de licitació PDF Subministrament i instal·lació / Substitució de l'enllumenat existent de l'estadi municipal en la totalitat del camp principal de futbol, la pista principal del pavelló municipal, i la meitat del camp de futbol annex de l'estadi municipal de Tortosa " Josep Otero"
Adjudicació PDF Subministrament i instal·lació / Substitució de l'enllumenat existent de l'estadi municipal en la totalitat del camp principal de futbol, la pista principal del pavelló municipal, i la meitat del camp de futbol annex de l'estadi municipal de Tortosa " Josep Otero"
Formalització PDF Subministrament i instal·lació / Substitució de l'enllumenat existent de l'estadi municipal en la totalitat del camp principal de futbol, la pista principal del pavelló municipal, i la meitat del camp de futbol annex de l'estadi municipal de Tortosa " Josep Otero"