Facebook Twitter Youtube Instagram RSS

Generalitat de Catalunya - Centre d'Atenció i Gestió de Trucades d'Urgència 112 Catalunya

Servei de manteniment de la norma ISO 9001:2015, que inclou els serveis de revisió, actualització i manteniment de la documentació, registres i indicadors del sistema de gestió de la qualitat, reunions de seguiment de projecte, auditoria interna, realització de formació interna sobre el propi sistema de gestió de la qualitat, i suport en el procés de certificació externa

Identificador
20190306L55
Expedient
112/2019/02-22
Finalització de presentació de sol·licituds

22/03/2019 11:00 h

Tipus de contracte
Serveis
Tipus de procediment
Obert
Import
10.743,80 € IVA exclòs
13.000,00 € IVA inclòs
Matèries
Assessorament, Educació. Ocupació, Enquestes. Presa de dades. Treballs administratius, Estudis, informes i anàlisis
Informació complementària
Termini anterior: 21/03/2019
Accés al Perfil de contractant
https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/cap.pscp?reqCode=viewDetail&idCap=1276260
Adjudicatari IVA exclòs % IVA inclòs Data adjudicació Data formalització Lot Licitadors
Proyecta Gestión Integral... 8.150,00 21 9.861,50 8
Data de publicació Descripció Més informació
Convocatòria de licitació PDF Servei de manteniment de la norma ISO 9001:2015, que inclou els serveis de revisió, actualització i manteniment de la documentació, registres i indicadors del sistema de gestió de la qualitat, reunions de seguiment de projecte, auditoria interna, realització de formació interna sobre el propi sistema de gestió de la qualitat, i suport en el procés de certificació externa
Ampliació de termini PDF Servei de manteniment de la norma ISO 9001:2015, que inclou els serveis de revisió, actualització i manteniment de la documentació, registres i indicadors del sistema de gestió de la qualitat, reunions de seguiment de projecte, auditoria interna, realització de formació interna sobre el propi sistema de gestió de la qualitat, i suport en el procés de certificació externa
Adjudicació PDF Servei de manteniment de la norma ISO 9001:2015, que inclou els serveis de revisió, actualització i manteniment de la documentació, registres i indicadors del sistema de gestió de la qualitat, reunions de seguiment de projecte, auditoria interna, realització de formació interna sobre el propi sistema de gestió de la qualitat, i suport en el procés de certificació externa
Formalització PDF Servei de manteniment de la norma ISO 9001:2015, que inclou els serveis de revisió, actualització i manteniment de la documentació, registres i indicadors del sistema de gestió de la qualitat, reunions de seguiment de projecte, auditoria interna, realització de formació interna sobre el propi sistema de gestió de la qualitat, i suport en el procés de certificació externa

Resolt