Ministerio de Fomento - Administrador de Infrastructuras Ferroviarias (ADIF)

Serveis per a la redacció del projecte bàsic de construcció del cobriment sense modificació de la rasant de les línies R2 / R8 de rodalies de Barcelona, entre els carrers Josep Umbert i Ventura i Agustí Vinyamata, sector 110-b, i del centre de reordenació de l'estació de Granollers, en el terme municipal de Granollers (Barcelona)

20190617L2
3.19/ 27507.0072

16/07/2019 11:00 h

Tipus de contracte
Serveis
Tipus de procediment
Obert
Redacció de projectes
Accés al Perfil de contractant
Convocatòria de licitació PDF Serveis per a la redacció del projecte bàsic de construcció del cobriment sense modificació de la rasant de les línies R2 / R8 de rodalies de
Barcelona, entre els carrers Josep Umbert i Ventura i Agustí Vinyamata, sector 110-b, i del centre de reordenació de l'estació de Granollers, en el terme municipal de Granollers (Barcelona) Enllaç a Serveis per a la redacció del projecte bàsic de construcció del cobriment sense modificació de la rasant de les línies R2 / R8 de rodalies de

Termini tancat