Ajuntament de Tarragona - Empresa Municipal de Transports Públics de Tarragona, SA (EMT)

20190723L2
03/2019

30/08/2019 23:59 h

Tipus de contracte
Subministraments
Tipus de procediment
Obert
Import
1.400.000,00 € IVA exclòs
1.694.000,00 € IVA inclòs
Combustibles. Productes químics
Accés al Perfil de contractant
Adjudicatari IVA exclòs % IVA inclòs Data adjudicació Data formalització Lot Licitadors
Esergui Disteser, SL 21 4
Nascor Energías, S. L. 21 4
Repsol Comercial de Produ... 21 4
Desplega les dades econòmiques
Convocatòria de licitació PDF Acord marc per a la contractació del subministrament de combustible per a la flota d'autobusos i vehicles auxiliars (gas-oil classe A)
Adjudicació PDF Acord marc per a la contractació del subministrament de combustible per a la flota d'autobusos i vehicles auxiliars (gas-oil classe A)
Formalització PDF Acord marc per a la contractació del subministrament de combustible per a la flota d'autobusos i vehicles auxiliars (gas-oil classe A)

Resolt