Facebook Twitter Youtube Instagram RSS

Diputació de Barcelona - Subdirecció de Logística

Serveis de realització de tres auditories de seguiment de 3 certificacions segons les normes ISO 9001, ISO 14001 i ISO 45001, del sistema de gestió de la Subdirecció de Logística de la Diputació de Barcelona

Identificador
20190813L21
Expedient
2019/0002203
Finalització de presentació de sol·licituds

12/09/2019 14:00 h

Tipus de contracte
Serveis
Tipus de procediment
Obert
Import
51.780,41 € IVA exclòs
62.654,29 € IVA inclòs
Matèries
Estudis, informes i anàlisis
Accés al Perfil de contractant
https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/cap.pscp?reqCode=viewDetail&idCap=11202843
Adjudicatari IVA exclòs % IVA inclòs Data adjudicació Data formalització Lot Licitadors
Aenor Internacional, S. A... 37.316,00 21 45.152,36 6
Data de publicació Descripció Més informació
Convocatòria de licitació PDF Serveis de realització de tres auditories de seguiment de 3 certificacions segons les normes ISO 9001, ISO 14001 i ISO 45001, del sistema de gestió de la Subdirecció de Logística de la Diputació de Barcelona
Adjudicació PDF Serveis de realització de tres auditories de seguiment de 3 certificacions segons les normes ISO 9001, ISO 14001 i ISO 45001, del sistema de gestió de la Subdirecció de Logística de la Diputació de Barcelona
Formalització PDF Serveis de realització de tres auditories de seguiment de 3 certificacions segons les normes ISO 9001, ISO 14001 i ISO 45001, del sistema de gestió de la Subdirecció de Logística de la Diputació de Barcelona

Resolt