Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) - Aigües de Barcelona, Empresa Metropolitana de Gestió del Cicle Integral de l'Aigua, SA

20191007L9
AB/SAN-ABAST/2019/17

14/11/2019 12:00 h

Tipus de contracte
Serveis
Tipus de procediment
Obert
Import
654.692,00 € IVA exclòs
792.177,32 € IVA inclòs
Divisió en 12 lots
Recollida de residus. Neteja viària. Abocador. Deixalleria
Accés al Perfil de contractant
Adjudicatari IVA exclòs % IVA inclòs Data adjudicació Data formalització Lot Licitadors
Nordvert, SL 1 1
Prezero Gestion de Residu... 10 1
Nordvert, SL 11 2
Desplega les dades econòmiques
Convocatòria de licitació PDF Servei de recollida, transport i gestió dels residus de desarenament i de desbastament, procedents de diverses instal·lacions d'Aigües de Barcelona (EDAR, EBAR, col·lectors i ETAP Sant Joan Despí) Enllaç a Servei de recollida, transport i gestió dels residus de desarenament i de desbastament, procedents de diverses instal·lacions d'Aigües de Barcelona (EDAR, EBAR, col·lectors i ETAP Sant Joan Despí)
Formalització PDF Servei de recollida, transport i gestió dels residus de desarenament i de desbastament, procedents de diverses instal·lacions d'Aigües de Barcelona (EDAR, EBAR, col·lectors i ETAP Sant Joan Despí)