Àrea Metropolitana de Barcelona - Aigües de Barcelona, Empresa Metropolitana de gestió del cicle integral de l'aigua, SA

20191007L9
AB/SAN-ABAST/2019/17
Divisió en 12 lots
Recollida de residus. Neteja viària. Abocador. Deixalleria
Convocatòria de licitació PDF Servei de recollida, transport i gestió dels residus de desarenament i de desbastament, procedents de diverses instal·lacions d'Aigües de Barcelona (EDAR, EBAR, col·lectors i ETAP Sant Joan Despí) Enllaç a Servei de recollida, transport i gestió dels residus de desarenament i de desbastament, procedents de diverses instal·lacions d'Aigües de Barcelona (EDAR, EBAR, col·lectors i ETAP Sant Joan Despí)