Ministerio de Fomento - Administrador de Infrastructuras Ferroviarias (ADIF)

20200114L2
Expedient
3.19/27507.0273
Finalització de presentació de sol·licituds

29/01/2020 13:00 h

Tipus de contracte
Serveis
Tipus de procediment
Obert
Assessorament
Informació complementària
Mecanisme de recuperació, transformació i resiliència (fons europeus NextGeneration)
Accés al Perfil de contractant
Adjudicatari IVA exclòs % IVA inclòs Data adjudicació Data formalització Lot Licitadors
Control y Geología, S. A. 9
Convocatòria de licitació PDF Servei d'assistència tècnica per al control de qualitat, quantitatiu i qualitatiu de les obres del projecte constructiu de supressió dels passos a nivell del PK 36/434 i PK 37/492 de la línia Barcelona-Ripoll. Terme municipal de la Garriga (Barcelona) Enllaç a Servei d'assistència tècnica per al control de qualitat, quantitatiu i qualitatiu de les obres del projecte constructiu de supressió dels passos a nivell del PK 36/434 i PK 37/492 de la línia Barcelona-Ripoll. Terme municipal de la Garriga (Barcelona)
Formalització PDF Servei d'assistència tècnica per al control de qualitat, quantitatiu i qualitatiu de les obres del projecte constructiu de supressió dels passos a nivell del PK 36/434 i PK 37/492 de la línia Barcelona-Ripoll. Terme municipal de la Garriga (Barcelona) Enllaç a Servei d'assistència tècnica per al control de qualitat, quantitatiu i qualitatiu de les obres del projecte constructiu de supressió dels passos a nivell del PK 36/434 i PK 37/492 de la línia Barcelona-Ripoll. Terme municipal de la Garriga (Barcelona)

Resolt