Fundació de Gestió Sanitària de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

19.424.635,05 € IVA exclòs
23.491.191,08 € IVA inclòs
Divisió en 4 lots
Activitats mèdiques i sanitàries, Altres contractes de gestió i prestació de serveis
Accés al Perfil de contractant
Adjudicatari IVA exclòs % IVA inclòs Data adjudicació Data formalització Lot Licitadors
Biotronik Spain, SA 6.867.400,00 20 8.309.554,00 2 4
Biotronik Spain, SA 10.387.860,00 20 12.569.310,60 4 4
Convocatòria de licitació PDF Servei innovador de gestió integral i integrada, millorat amb l'ús de tecnologies digitals, dels pacients que utilitzin un marcapassos (RITMOCORE)
Suspensió
Termini
Provisional
Ampliació de termini PDF Servei innovador de gestió integral i integrada, millorat amb l'ús de tecnologies digitals, dels pacients que utilitzin un marcapassos (RITMOCORE)
Aixecament de la suspensió
Adjudicació
Lots 1 i 3 deserts
Formalització PDF Servei innovador de gestió integral i integrada, millorat amb l'ús de tecnologies digitals, dels pacients que utilitzin un marcapassos (RITMOCORE)