Ajuntament de Barcelona - Barcelona d'Infraestructures Municipals, SA (BIMSA)

20200312L102
602.2020.028

10/06/2020 13:00 h - Aixecament de la suspensió del termini pel Real Decreto-ley 17/2020

Tipus de contracte
Serveis
Tipus de procediment
Obert
Import
19.537,81 € IVA exclòs
23.640,75 € IVA inclòs
Conservació i manteniment d'edificis, Estudis, informes i anàlisis
Accés al Perfil de contractant
Adjudicatari IVA exclòs % IVA inclòs Data adjudicació Data formalització Lot Licitadors
E3 Solinteg, SL 15.022,40 18.177,10 21
Convocatòria de licitació PDF Serveis de redacció d'estudis bàsics de seguretat i salut dels projectes parcials i coordinació de seguretat i salut en fase d'execució de les actuacions pal·liatives per aturar el deteriorament dels edificis de l'antiga presó "La Model", al carrer d'Entença 155, al districte de l'Eixample"
Ampliació de termini PDF Serveis de redacció d'estudis bàsics de seguretat i salut dels projectes parcials i coordinació de seguretat i salut en fase d'execució de les actuacions pal·liatives per aturar el deteriorament dels edificis de l'antiga presó "La Model", al carrer d'Entença 155, al districte de l'Eixample"
Modificació
Aixecament de la suspensió
Adjudicació PDF Serveis de redacció d'estudis bàsics de seguretat i salut dels projectes parcials i coordinació de seguretat i salut en fase d'execució de les actuacions pal·liatives per aturar el deteriorament dels edificis de l'antiga presó "La Model", al carrer d'Entença 155, al districte de l'Eixample"