Departament de Territori i Sostenibilitat

Autonòmic català
Medi ambient, Política territorial. Obres públiques. Urbanisme. Foment
Resolució TES/1507/2020, de 25 de juny, d'informe d'impacte ambiental del Projecte d'ampliació de la concessió i producció de Balfegó Tuna, SL, per a l'engreix de tonyina roja (Thunnus thynnus) ubicada a les aigües marines davant del municipi de l'Ametlla de Mar, promogut per Balfegó Tuna, SL, i tramitat per la Direcció General de Pesca i Afers Marítims del Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació (exp. OAA20190046) PDF Resolució TES/1507/2020, de 25 de juny, d'informe d'impacte ambiental del Projecte d'ampliació de la concessió i producció de Balfegó Tuna, SL, per a l'engreix de tonyina roja (Thunnus thynnus) ubicada a les aigües marines davant del municipi de l'Ametlla de Mar, promogut per Balfegó Tuna, SL, i tramitat per la Direcció General de Pesca i Afers Marítims del Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació (exp. OAA20190046) Enllaç a Resolució TES/1507/2020, de 25 de juny, d'informe d'impacte ambiental del Projecte d'ampliació de la concessió i producció de Balfegó Tuna, SL, per a l'engreix de tonyina roja (Thunnus thynnus) ubicada a les aigües marines davant del municipi de l'Ametlla de Mar, promogut per Balfegó Tuna, SL, i tramitat per la Direcció General de Pesca i Afers Marítims del Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació (exp. OAA20190046)