Departament de Territori i Sostenibilitat

Autonòmic català
Medi ambient, Política territorial. Obres públiques. Urbanisme. Foment
Resolució TES/2020/2017, de 13 de juliol, per la qual es fa públic l'Acord d'informe d'impacte ambiental del Projecte per a una activitat de fabricació i transformació de silicones i fabricació de cautxú de silicona, als termes municipals de Santa Perpètua de Mogoda i la Llagosta (exp. B1AEIA160350) PDF Resolució TES/2020/2017, de 13 de juliol, per la qual es fa públic l'Acord d'informe d'impacte ambiental del Projecte per a una activitat de fabricació i transformació de silicones i fabricació de cautxú de silicona, als termes municipals de Santa Perpètua de Mogoda i la Llagosta (exp. B1AEIA160350) Enllaç a Resolució TES/2020/2017, de 13 de juliol, per la qual es fa públic l'Acord d'informe d'impacte ambiental del Projecte per a una activitat de fabricació i transformació de silicones i fabricació de cautxú de silicona, als termes municipals de Santa Perpètua de Mogoda i la Llagosta (exp. B1AEIA160350)