Departament de Territori i Sostenibilitat

Resolució
Autonòmic català
Medi ambient, Política territorial. Obres públiques. Urbanisme. Foment
Resolució TES/2041/2017, de 14 de juliol, per la qual es fa públic l'Acord d'informe d'impacte ambiental del Projecte de segona ampliació del dipòsit controlat de residus inerts, promogut per l'empresa Romà Infraestructures i Serveis, SAU, situada al terme municipal de Miralcamp (exp. DIAS 24-2015) PDF Resolució TES/2041/2017, de 14 de juliol, per la qual es fa públic l'Acord d'informe d'impacte ambiental del Projecte de segona ampliació del dipòsit controlat de residus inerts, promogut per l'empresa Romà Infraestructures i Serveis, SAU, situada al terme municipal de Miralcamp (exp. DIAS 24-2015) Enllaç a Resolució TES/2041/2017, de 14 de juliol, per la qual es fa públic l'Acord d'informe d'impacte ambiental del Projecte de segona ampliació del dipòsit controlat de residus inerts, promogut per l'empresa Romà Infraestructures i Serveis, SAU, situada al terme municipal de Miralcamp (exp. DIAS 24-2015)