Ministeri de Foment

Ordre
Autonòmic català
Administracions públiques. Òrgans institucionals, Política territorial. Obres públiques. Urbanisme. Foment
Ordre TES/256/2017, de 30 de novembre, per la qual es publica l'Acord del Consell de Ministres, de 24 de novembre de 2017, pel qual s'aprova la modificació dels Estatuts del Consorci Urbanístic per al desenvolupament de les àrees residencials estratègiques l'Estrella i Sant Crist, del terme municipal de Badalona, i el seu text refós (Ordre de 30 de novembre, publicada en el BOE núm. 295, de 5 de desembre) PDF Ordre TES/256/2017, de 30 de novembre, per la qual es publica l'Acord del Consell de Ministres, de 24 de novembre de 2017, pel qual s'aprova la modificació dels Estatuts del Consorci Urbanístic per al desenvolupament de les àrees residencials estratègiques l'Estrella i Sant Crist, del terme municipal de Badalona, i el seu text refós (Ordre de 30 de novembre, publicada en el BOE núm. 295, de 5 de desembre) Enllaç a Ordre TES/256/2017, de 30 de novembre, per la qual es publica l'Acord del Consell de Ministres, de 24 de novembre de 2017, pel qual s'aprova la modificació dels Estatuts del Consorci Urbanístic per al desenvolupament de les àrees residencials estratègiques l'Estrella i Sant Crist, del terme municipal de Badalona, i el seu text refós (Ordre de 30 de novembre, publicada en el BOE núm. 295, de 5 de desembre)