Departament de Territori i Sostenibilitat

Autonòmic català
Medi ambient, Política territorial. Obres públiques. Urbanisme. Foment
Resolució TES/2791/2017, de 28 de novembre, per la qual es fa públic l'Acord de declaració d'impacte ambiental del Projecte relatiu a la modificació substancial d'una activitat extractiva de roca calcària anomenada El Xipré, promogut per l'empresa Áridos Uniland, SA, situada als termes municipals del Masroig i dels Guiamets (exp. TA20070051) PDF Resolució TES/2791/2017, de 28 de novembre, per la qual es fa públic l'Acord de declaració d'impacte ambiental del Projecte relatiu a la modificació substancial d'una activitat extractiva de roca calcària anomenada El Xipré, promogut per l'empresa Áridos Uniland, SA, situada als termes municipals del Masroig i dels Guiamets (exp. TA20070051) Enllaç a Resolució TES/2791/2017, de 28 de novembre, per la qual es fa públic l'Acord de declaració d'impacte ambiental del Projecte relatiu a la modificació substancial d'una activitat extractiva de roca calcària anomenada El Xipré, promogut per l'empresa Áridos Uniland, SA, situada als termes municipals del Masroig i dels Guiamets (exp. TA20070051)