Departament de Territori i Sostenibilitat

Autonòmic català
Medi ambient, Política territorial. Obres públiques. Urbanisme. Foment, Transports
Resolució TES/241/2018, de 15 de febrer, d'informe d'impacte ambiental del Projecte per operar en horari nocturn a l'heliport dels serveis generals del circuit de Barcelona-Catalunya, als termes municipals de Montmeló, Parets del Vallès i Granollers, promogut per Circuit de Catalunya, SL, i tramitat per la Direcció General de Transports i Mobilitat (exp. OTAABA20170104) PDF Resolució TES/241/2018, de 15 de febrer, d'informe d'impacte ambiental del Projecte per operar en horari nocturn a l'heliport dels serveis generals del circuit de Barcelona-Catalunya, als termes municipals de Montmeló, Parets del Vallès i Granollers, promogut per Circuit de Catalunya, SL, i tramitat per la Direcció General de Transports i Mobilitat (exp. OTAABA20170104) Enllaç a Resolució TES/241/2018, de 15 de febrer, d'informe d'impacte ambiental del Projecte per operar en horari nocturn a l'heliport dels serveis generals del circuit de Barcelona-Catalunya, als termes municipals de Montmeló, Parets del Vallès i Granollers, promogut per Circuit de Catalunya, SL, i tramitat per la Direcció General de Transports i Mobilitat (exp. OTAABA20170104)