Ministeris del Govern de l'Estat

Autonòmic català
Treball. Seguretat Social
Resolució VEH/474/2018, de 14 de març, del titular del Departament de la Vicepresidència i d'Economia i Hisenda (per substitució, el ministre d'Hisenda i Funció Pública) per la qual s'autoritza l'alienació directa, a favor de l'Ajuntament de Barcelona, de tres finques ubicades en l'espai sector 3 MPGM de Can Batlló-Magòria de Barcelona, situades en el terme municipal de Barcelona, per un preu de 10.220.344,22 ¿, impostos exclosos, per ser destinat al finançament de determinades actuacions en el tram II de la Línia 9 del Ferrocarril Metropolità de Barcelona (Resolució de 14 de març, publicada al BOE núm. 68, de 19 de març) PDF Resolució VEH/474/2018, de 14 de març, del titular del Departament de la Vicepresidència i d'Economia i Hisenda (per substitució, el ministre d'Hisenda i Funció Pública) per la qual s'autoritza l'alienació directa, a favor de l'Ajuntament de Barcelona, de tres finques ubicades en l'espai sector 3 MPGM de Can Batlló-Magòria de Barcelona, situades en el terme municipal de Barcelona, per un preu de 10.220.344,22 ¿, impostos exclosos, per ser destinat al finançament de determinades actuacions en el tram II de la Línia 9 del Ferrocarril Metropolità de Barcelona (Resolució de 14 de març, publicada al BOE núm. 68, de 19 de març) Enllaç a Resolució VEH/474/2018, de 14 de març, del titular del Departament de la Vicepresidència i d'Economia i Hisenda (per substitució, el ministre d'Hisenda i Funció Pública) per la qual s'autoritza l'alienació directa, a favor de l'Ajuntament de Barcelona, de tres finques ubicades en l'espai sector 3 MPGM de Can Batlló-Magòria de Barcelona, situades en el terme municipal de Barcelona, per un preu de 10.220.344,22 ¿, impostos exclosos, per ser destinat al finançament de determinades actuacions en el tram II de la Línia 9 del Ferrocarril Metropolità de Barcelona (Resolució de 14 de març, publicada al BOE núm. 68, de 19 de març)