Departament de Territori i Sostenibilitat

Autonòmic català
Medi ambient, Política territorial. Obres públiques. Urbanisme. Foment
Resolució TES/795/2018, de 18 d'abril, de declaració d'impacte ambiental del Projecte de consolidació del regadiu dels Guiamets, als termes municipals de Capçanes, els Guiamets, Tivissa i Marçà, promogut i tramitat pel Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació (DARP) (exp. OAA20160047) PDF Resolució TES/795/2018, de 18 d'abril, de declaració d'impacte ambiental del Projecte de consolidació del regadiu dels Guiamets, als termes municipals de Capçanes, els Guiamets, Tivissa i Marçà, promogut i tramitat pel Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació (DARP) (exp. OAA20160047) Enllaç a Resolució TES/795/2018, de 18 d'abril, de declaració d'impacte ambiental del Projecte de consolidació del regadiu dels Guiamets, als termes municipals de Capçanes, els Guiamets, Tivissa i Marçà, promogut i tramitat pel Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació (DARP) (exp. OAA20160047)