Departament de Territori i Sostenibilitat

Autonòmic català
Medi ambient, Política territorial. Obres públiques. Urbanisme. Foment
Resolució TES/2576/2018, de 4 d'octubre, d'informe d'impacte ambiental del Projecte de substitució del col·lector i sistema de tractament d'aigües residuals del sector D de can Cortés, al terme municipal de Sant Cugat del Vallès, promogut i tramitat per l'Ajuntament de Sant Cugat del Vallès (exp. OTAABA20180093) PDF Resolució TES/2576/2018, de 4 d'octubre, d'informe d'impacte ambiental del Projecte de substitució del col·lector i sistema de tractament d'aigües residuals del sector D de can Cortés, al terme municipal de Sant Cugat del Vallès, promogut i tramitat per l'Ajuntament de Sant Cugat del Vallès (exp. OTAABA20180093) Enllaç a Resolució TES/2576/2018, de 4 d'octubre, d'informe d'impacte ambiental del Projecte de substitució del col·lector i sistema de tractament d'aigües residuals del sector D de can Cortés, al terme municipal de Sant Cugat del Vallès, promogut i tramitat per l'Ajuntament de Sant Cugat del Vallès (exp. OTAABA20180093)