Departament de Territori i Sostenibilitat

Resolució
Autonòmic català
Política territorial. Obres públiques. Urbanisme. Foment
Resolució TES/1610/2019, de 6 de febrer, d'informe d'impacte ambiental del Projecte de rompudes planificades a la finca Coll de Ceuró, promogut per Bergadana de Transports i Excavacions, SA, propietaris de la finca, als termes municipals de Castellar de la Ribera i Pinell de Solsonès (exp. OAA20180028) PDF Resolució TES/1610/2019, de 6 de febrer, d'informe d'impacte ambiental del Projecte de rompudes planificades a la finca Coll de Ceuró, promogut per Bergadana de Transports i Excavacions, SA, propietaris de la finca, als termes municipals de Castellar de la Ribera i Pinell de Solsonès (exp. OAA20180028) Enllaç a Resolució TES/1610/2019, de 6 de febrer, d'informe d'impacte ambiental del Projecte de rompudes planificades a la finca Coll de Ceuró, promogut per Bergadana de Transports i Excavacions, SA, propietaris de la finca, als termes municipals de Castellar de la Ribera i Pinell de Solsonès (exp. OAA20180028)