Departament d'Empresa i Coneixement

Autonòmic català
Sistema econòmic i financer, Tecnologia. Investigació. Telecomunicacions
Resolució EMC/1621/2019, de 7 de juny, per la qual s'amplia el termini de resolució de la convocatòria per a l'assignació de cofinançament procedent del Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER) a agrupacions en tecnologies emergents per a la realització de projectes de valorització i transferència de resultats de recerca (ref. BDNS 416159) PDF Resolució EMC/1621/2019, de 7 de juny, per la qual s'amplia el termini de resolució de la convocatòria per a l'assignació de cofinançament procedent del Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER) a agrupacions en tecnologies emergents per a la realització de projectes de valorització i transferència de resultats de recerca (ref. BDNS 416159) Enllaç a Resolució EMC/1621/2019, de 7 de juny, per la qual s'amplia el termini de resolució de la convocatòria per a l'assignació de cofinançament procedent del Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER) a agrupacions en tecnologies emergents per a la realització de projectes de valorització i transferència de resultats de recerca (ref. BDNS 416159)