Departament de Territori i Sostenibilitat

Autonòmic català
Medi ambient, Política territorial. Obres públiques. Urbanisme. Foment, Sistema econòmic i financer
Resolució TES/2851/2019, de 29 d'octubre, de convocatòria per a la concessió de subvencions adreçades als municipis inclosos a l'àmbit territorial de l'Àrea Metropolitana de Barcelona per a l'execució d'actuacions de protecció davant avingudes que beneficiïn una zona urbana (ref. BDNS 421219) PDF Resolució TES/2851/2019, de 29 d'octubre, de convocatòria per a la concessió de subvencions adreçades als municipis inclosos a l'àmbit territorial de l'Àrea Metropolitana de Barcelona per a l'execució d'actuacions de protecció davant avingudes que beneficiïn una zona urbana (ref. BDNS 421219) Enllaç a Resolució TES/2851/2019, de 29 d'octubre, de convocatòria per a la concessió de subvencions adreçades als municipis inclosos a l'àmbit territorial de l'Àrea Metropolitana de Barcelona per a l'execució d'actuacions de protecció davant avingudes que beneficiïn una zona urbana (ref. BDNS 421219)