Departament de Territori i Sostenibilitat

Autonòmic català
Política territorial. Obres públiques. Urbanisme. Foment, Sistema econòmic i financer
Resolució TES/3340/2019, de 2 de desembre, per la qual se seleccionen les operacions de les entitats locals i determinats consorcis per a l'execució d'actuacions de vies ciclistes susceptibles de finançament procedent del Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER) (ref. BDNS 410257) PDF Resolució TES/3340/2019, de 2 de desembre, per la qual se seleccionen les operacions de les entitats locals i determinats consorcis per a l'execució d'actuacions de vies ciclistes susceptibles de finançament procedent del Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER) (ref. BDNS 410257) Enllaç a Resolució TES/3340/2019, de 2 de desembre, per la qual se seleccionen les operacions de les entitats locals i determinats consorcis per a l'execució d'actuacions de vies ciclistes susceptibles de finançament procedent del Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER) (ref. BDNS 410257)