Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació

Autonòmic català
Resolució ARP/3346/2019, de 3 de desembre, per la qual es declaren erradicats els focus de foc bacterià detectats l'any 2017 al municipi de Bordils, a la comarca del Gironès, i al municipi de Santa Coloma de Farners, a la comarca de la Selva. PDF Resolució ARP/3346/2019, de 3 de desembre, per la qual es declaren erradicats els focus de foc bacterià detectats l'any 2017 al municipi de Bordils, a la comarca del Gironès, i al municipi de Santa Coloma de Farners, a la comarca de la Selva. Enllaç a Resolució ARP/3346/2019, de 3 de desembre, per la qual es declaren erradicats els focus de foc bacterià detectats l'any 2017 al municipi de Bordils, a la comarca del Gironès, i al municipi de Santa Coloma de Farners, a la comarca de la Selva.