Departament de Territori i Sostenibilitat

Resolució
Autonòmic català
Medi ambient, Política territorial. Obres públiques. Urbanisme. Foment
ResolucióTES/3362/2019, de 4 de desembre, d'informe d'impacte ambiental del Projecte d'aprofitament forestal de les finques de Can Bosc, Ca l'Arenes i Bell-lloc, promogut per l'Oficina Tècnica de Parcs Naturals de la Diputació de Barcelona i tramitat pels Serveis Territorials a Barcelona del Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació, als termes municipals de Dosrius i Vilalba Sasserra (exp. OTAABA20190099) PDF ResolucióTES/3362/2019, de 4 de desembre, d'informe d'impacte ambiental del Projecte d'aprofitament forestal de les finques de Can Bosc, Ca l'Arenes i Bell-lloc, promogut per l'Oficina Tècnica de Parcs Naturals de la Diputació de Barcelona i tramitat pels Serveis Territorials a Barcelona del Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació, als termes municipals de Dosrius i Vilalba Sasserra (exp. OTAABA20190099) Enllaç a ResolucióTES/3362/2019, de 4 de desembre, d'informe d'impacte ambiental del Projecte d'aprofitament forestal de les finques de Can Bosc, Ca l'Arenes i Bell-lloc, promogut per l'Oficina Tècnica de Parcs Naturals de la Diputació de Barcelona i tramitat pels Serveis Territorials a Barcelona del Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació, als termes municipals de Dosrius i Vilalba Sasserra (exp. OTAABA20190099)