Departament de la Presidència

Acord
Autonòmic català
Política territorial. Obres públiques. Urbanisme. Foment
Acord GOV/181/2019, de 10 de desembre, pel qual es deixa sense efecte l'Acord del Govern de 16 de desembre de 2008, pel qual s'accepta la cessió gratuïta de domini d'un solar de 3.606 m² de superfície, situat a l'avinguda de Cusí i Fortunet, 54-56, del terme municipal del Masnou, destinat a la construcció d'un edifici per prestar els serveis educatius integrats del Baix Maresme i a l'ampliació de l'Institut d'Educació Secundària IES Maremar. PDF Acord  GOV/181/2019, de 10 de desembre, pel qual es deixa sense efecte l'Acord del Govern de 16 de desembre de 2008, pel qual s'accepta la cessió gratuïta de domini d'un solar de 3.606 m² de superfície, situat a l'avinguda de Cusí i Fortunet, 54-56, del terme municipal del Masnou, destinat a la construcció d'un edifici per prestar els serveis educatius integrats del Baix Maresme i a l'ampliació de l'Institut d'Educació Secundària IES Maremar. Enllaç a Acord  GOV/181/2019, de 10 de desembre, pel qual es deixa sense efecte l'Acord del Govern de 16 de desembre de 2008, pel qual s'accepta la cessió gratuïta de domini d'un solar de 3.606 m² de superfície, situat a l'avinguda de Cusí i Fortunet, 54-56, del terme municipal del Masnou, destinat a la construcció d'un edifici per prestar els serveis educatius integrats del Baix Maresme i a l'ampliació de l'Institut d'Educació Secundària IES Maremar.