Ajuntament de Sitges

Borsa de treball de places de Tècnic de gestió (Selecció-Ocupació)

20201007O2

08/03/2021 - Termini anterior: 01/11/2020 i 29/11/2020

Data de la prova
Sistema de selecció
Concurs oposició o valoració de mèrits i prova
Tipus de personal
Funcionari interí
Grup de titulació o assimilat
A2 - Grau universitari (correspondència amb diplomatures)
Titulació requerida
Diplomat/ada universitari/ària en Graduat Social o Relacions Laborals, o titulació de l'àmbit social
Altres requisits
Nivell C de català
Recursos humans, Serveis socials
Web de l'ens convocant
Accés al tràmit
Bases específiques. Convocatòria. Temari PDF Borsa de treball de places de Tècnic de gestió (Selecció-Ocupació) Enllaç a Borsa de treball de places de Tècnic de gestió (Selecció-Ocupació)
Anunci 07/10/2020
PDF Borsa de treball de places de Tècnic de gestió (Selecció-Ocupació)
Anunci 13/10/2020
Anunci 07/10/2020
Convocatòria PDF Borsa de treball de places de Tècnic de gestió (Selecció-Ocupació) Enllaç a Borsa de treball de places de Tècnic de gestió (Selecció-Ocupació)
Llista d'admesos i exclosos. Tribunal. Data de la prova PDF Borsa de treball de places de Tècnic de gestió (Selecció-Ocupació)
Llista d'admesos i exclosos PDF Borsa de treball de places de Tècnic de gestió (Selecció-Ocupació)
Resolució de la convocatòria PDF Borsa de treball de places de Tècnic de gestió (Selecció-Ocupació)