Ajuntament d'Avinyonet de Puigventós

20201110O49
X202000742
Finalització de presentació de sol·licituds
Concurs
Laboral temporal
Cicle formatiu de grau mitjà, de grau superior o de qualsevol grau universitari relacionats amb les tasques a desenvolupar
Nivell C de català / Estar inscrit en el Programa de Garantia Juvenil a Catalunya
Jardineria, Neteja viària, Obres / Manteniment
Torn reservat

Convocatòria reservada a joves que estiguin a l’atur

Contracte de pràctiques

Bases específiques. Convocatòria PDF 1 plaça de Jove en pràctiques per a tasques de jardineria i manteniment d'espais públics i edificis municipals, Programa de Garantia Juvenil (PFO)

Termini tancat