Ajuntament de Sant Pol de Mar

20210115O45
22/2021
Finalització de presentació de sol·licituds

18/03/2021 - Termini anterior: 22/02/2021

Data de la prova
Concurs oposició
Funcionari interí
Subgrup A1 (anterior Grup A)
Vegeu les bases
Nivell C1 de català
Enginyeria sense especificar
Model de sol·licitud
Bases específiques. Convocatòria. Temari PDF 1 plaça d'Enginyer per a l'execució d'un programa "Elaboració i seguiment del Pla d'acció per a l'Energia Sostenible i Clima i la gestió del Pla de verificació d'activitats 2021-2024"
Punt 6 i 7.2 de les bases
Llista d'admesos i exclosos. Data de la prova PDF 1 plaça d'Enginyer per a l'execució d'un programa "Elaboració i seguiment del Pla d'acció per a l'Energia Sostenible i Clima i la gestió del Pla de verificació d'activitats 2021-2024" Enllaç a 1 plaça d'Enginyer per a l'execució d'un programa "Elaboració i seguiment del Pla d'acció per a l'Energia Sostenible i Clima i la gestió del Pla de verificació d'activitats 2021-2024"
Llista d'admesos i exclosos. Tribunal. Data de la prova PDF 1 plaça d'Enginyer per a l'execució d'un programa "Elaboració i seguiment del Pla d'acció per a l'Energia Sostenible i Clima i la gestió del Pla de verificació d'activitats 2021-2024"

Termini tancat