Ajuntament de la Roca del Vallès

20210420O9
Finalització de presentació de sol·licituds
Sistema de selecció
Concurs o valoració de mèrits
Tipus de personal
Laboral temporal
Grup de titulació o assimilat
C2 - ESO, graduat escolar, FP 1r grau, cicles formatius grau mitjà
Titulació requerida
Tècnic de salvament aquàtic (Cicle formatiu de grau mitjà)
Altres requisits
Nivell B2 de català / Es requereix inscripció al Registre Oficial de Professionals de l'Esport de Catalunya (ROPEC)
Activitats físiques i esportives
Web de l'ens convocant
Accés al tràmit
Bases específiques. Convocatòria PDF Borsa de treball de places de Tècnic de salvament aquàtic per al Centre Esportiu Municipal (CEM) Enllaç a Borsa de treball de places de Tècnic de salvament aquàtic per al Centre Esportiu Municipal (CEM)
Llista d'admesos i exclosos. Tribunal PDF Borsa de treball de places de Tècnic de salvament aquàtic per al Centre Esportiu Municipal (CEM)
Resolució de la convocatòria PDF Borsa de treball de places de Tècnic de salvament aquàtic per al Centre Esportiu Municipal (CEM)

Resolt