Ajuntament d'Avinyonet de Puigventós

Tipus de personal
Laboral temporal
Titulació requerida
Cicle formatiu de grau mitjà, de grau superior o de qualsevol grau universitari relacionats amb les tasques a desenvolupar
Altres requisits
Nivell C de català / Estar inscrit en el Programa de Garantia Juvenil a Catalunya
Jardineria, Neteja viària, Obres / Manteniment
Torn reservat

Convocatòria reservada a persones a l'atur

Observacions

Estar en situació d'atur i està inscrit com a demandant d'ocupació no ocupat (DONO) al Servei Públic d'Ocupació de Catalunya / Contracte en pràctiques

Web de l'ens convocant
Bases específiques. Convocatòria PDF 1 plaça de Jove en pràctiques per tasques de jardineria i manteniment d'espais públics i edificis municipals. Programa de Garantia Juvenil (PFO)
Ampliació de termini PDF 1 plaça de Jove en pràctiques per tasques de jardineria i manteniment d'espais públics i edificis municipals. Programa de Garantia Juvenil (PFO)
Llista d'admesos i exclosos. Tribunal. Data de la prova PDF 1 plaça de Jove en pràctiques per tasques de jardineria i manteniment d'espais públics i edificis municipals. Programa de Garantia Juvenil (PFO)

Procés no vigent