Ajuntament de Montmeló

2 places d'Operari de manteniment de les piscines municipals (PFO)

20171009O20
Data de la prova
Tipus de personal
Laboral temporal
Titulació requerida
Estudis primaris
Altres requisits
Nivell de suficiència de català: equivalent A2 que es valorarà en l'entrevista
Obres / Manteniment
Torn reservat

Convocatòria reservada a persones a l'atur

Web de l'ens convocant
Convocatòria PDF 2 places d'Operari de manteniment de les piscines municipals (PFO) Enllaç a 2 places d'Operari de manteniment de les piscines municipals (PFO)
Bases específiques. Convocatòria PDF 2 places d'Operari de manteniment de les piscines municipals (PFO)
Llista d'admesos i exclosos PDF 2 places d'Operari de manteniment de les piscines municipals (PFO)
Anunci de referència PDF 2 places d'Operari de manteniment de les piscines municipals (PFO) Enllaç a 2 places d'Operari de manteniment de les piscines municipals (PFO)
Modificació PDF 2 places d'Operari de manteniment de les piscines municipals (PFO)
Llista d'admesos i exclosos. Tribunal. Data de la prova PDF 2 places d'Operari de manteniment de les piscines municipals (PFO)

Procés no vigent