Ajuntament de l'Hospitalet de Llobregat

20180129O15
Concurs oposició
Funcionari
Subgrup A1 (anterior Grup A)
Estar en possessió del títol de Llicenciatura o Grau en la branca de coneixement de ciències socials i jurídiques i branca de coneixement d'arts i humanitats.
Nivell C1 de català
Administració especial sense especificar, Arxius, Documentació
Model de sol·licitud
Oferta pública PDF 1 plaça de Titulat superior de la branca de coneixement de les Ciències Socials i Jurídiques i branca de coneixement d'Arts i Humanitats per a l'Àrea d'Alcaldia -Presidència, Secretaria Tècnica de la JGL (Arxiu Municipal) Enllaç a 1 plaça de Titulat superior de la branca de coneixement de les Ciències Socials i Jurídiques i branca de coneixement d'Arts i Humanitats per a l'Àrea d'Alcaldia -Presidència, Secretaria Tècnica de la JGL (Arxiu Municipal)