Ajuntament de Sant Climent de Llobregat

20180215O12
Sistema de selecció
Concurs o valoració de mèrits
Tipus de personal
Laboral temporal
Neteja d'edificis
Torn reservat

Convocatòria reservada a persones a l'atur

Bases específiques. Convocatòria PDF Borsa de treball de places de Treballador de neteja d'equipaments municipals (PFO) Enllaç a Borsa de treball de places de Treballador de neteja d'equipaments municipals (PFO)
Llista d'admesos i exclosos PDF Borsa de treball de places de Treballador de neteja d'equipaments municipals (PFO)

Procés no vigent