Ajuntament de les Franqueses del Vallès

1 plaça de Tècnic d'administració general (TAG)

20180221O6
Sistema de selecció
Concurs oposició o valoració de mèrits i prova
Tipus de personal
Funcionari
Grup de titulació o assimilat
A1 - Grau universitari (correspondència amb llicenciatures)
Titulació requerida
Llicenciatura en dret, ciències polítiques i de l'administració, sociologia, administració i direcció d'empreses o econòmiques o qualsevol altra titulació equivalent
Altres requisits
Nivell C de català
Administració general, Ciències polítiques, Comerç / Empresa, Dret, Economia, Sociologia
Oferta pública PDF 1 plaça de Tècnic d'administració general (TAG) Enllaç a 1 plaça de Tècnic d'administració general (TAG)
Bases específiques. Convocatòria. Temari PDF 1 plaça de Tècnic d'administració general (TAG) Enllaç a 1 plaça de Tècnic d'administració general (TAG)
Convocatòria PDF 1 plaça de Tècnic d'administració general (TAG) Enllaç a 1 plaça de Tècnic d'administració general (TAG)

Procés no vigent