Ajuntament de Sant Quirze de Besora

20180410O28
Concurs de mèrits
Laboral temporal
Agrupacions professionals (anterior Grup E)
Certificat d'escolaritat, graduat escolar, ESO, equivalent o superior
Atenció ciutadana / informació, Neteja d'edificis, Obres / Manteniment
Torn reservat

Convocatòria reservada a persones a l'atur

Contracte de 3 mesos

Bases específiques. Convocatòria PDF 2 places de Personal d'atenció al públic, manteniment i neteja de les piscines i edificis municipals (PFO) Enllaç a 2 places de Personal d'atenció al públic, manteniment i neteja de les piscines i edificis municipals (PFO)
Llista d'admesos i exclosos, i tribunal PDF 2 places de Personal d'atenció al públic, manteniment i neteja de les piscines i edificis municipals (PFO) Enllaç a 2 places de Personal d'atenció al públic, manteniment i neteja de les piscines i edificis municipals (PFO)