Ajuntament de Santa Perpètua de Mogoda

Borsa de treball de places d'Oficial 2a electricista (PFO)

20180410O31
Sistema de selecció
Concurs oposició o valoració de mèrits i prova
Tipus de personal
Laboral temporal
Grup de titulació o assimilat
Agrupacions professionals
Titulació requerida
Certificat d'escolaritat
Altres requisits
Nivell A2 de català / Permís de conduir
Obres / Manteniment
Torn reservat

Convocatòria reservada a persones a l'atur

Observacions

Per a participar al procés selectiu no es necessari estar a l'atur, només és requisit necessari en el moment de la contractació

Web de l'ens convocant
Bases específiques. Convocatòria. Temari PDF Borsa de treball de places d'Oficial 2a electricista (PFO) Enllaç a Borsa de treball de places d'Oficial 2a electricista (PFO)
Correcció d'errades
Anunci 10/04/2018
Convocatòria PDF Borsa de treball de places d'Oficial 2a electricista (PFO)
Llista d'admesos i exclosos PDF Borsa de treball de places d'Oficial 2a electricista (PFO) Enllaç a Borsa de treball de places d'Oficial 2a electricista (PFO)
Modificació
Tribunal
Modificació
Tribunal
Anul·lació PDF Borsa de treball de places d'Oficial 2a electricista (PFO) Enllaç a Borsa de treball de places d'Oficial 2a electricista (PFO)

Procés no vigent