Ajuntament de l'Ametlla del Vallès

20180529O1
Concurs de mèrits
Laboral temporal
Subgrup A2 (anterior Grup B)
Títol superior de música en arpa, flauta de bec i llenguatge musical
Nivell C de català
Educació musical, Música

Dedicació del 22,85 % de la jornada

Bases específiques. Convocatòria PDF 1 plaça de Professor de l'Escola Municipal de Música (arpa, llenguatge musical i flauta de bec)
Llista d'admesos i exclosos, i tribunal PDF 1 plaça de Professor de l'Escola Municipal de Música (arpa, llenguatge musical i flauta de bec) Enllaç a 1 plaça de Professor de l'Escola Municipal de Música (arpa, llenguatge musical i flauta de bec)
Resolució de la convocatòria PDF 1 plaça de Professor de l'Escola Municipal de Música (arpa, llenguatge musical i flauta de bec) Enllaç a 1 plaça de Professor de l'Escola Municipal de Música (arpa, llenguatge musical i flauta de bec)