Ajuntament de Sant Iscle de Vallalta

20180608O14
Data de la prova
Laboral temporal
Agrupacions professionals (anterior Grup E)
Certificat d'escolaritat, titulació equivalent o acreditar mitjançant certificació la seva escolarització o primer cicle d'educació secundària obligatòria
Nivell B de català / Edat: de 18 anys a 25 anys
Atenció ciutadana / informació
Torn reservat

Convocatòria reservada a joves que estiguin a l’atur

Bases específiques. Convocatòria. Temari PDF 1 plaça d'Informador del Punt d'Informació del Parc Natural del Montnegre i el Corredor (PFO) Enllaç a 1 plaça d'Informador del Punt d'Informació del Parc Natural del Montnegre i el Corredor (PFO)
Llista d'admesos i exclosos. Tribunal. Data de la prova PDF 1 plaça d'Informador del Punt d'Informació del Parc Natural del Montnegre i el Corredor (PFO) Enllaç a 1 plaça d'Informador del Punt d'Informació del Parc Natural del Montnegre i el Corredor (PFO)