Ajuntament de Balenyà

1 plaça de Peó de la Brigada d'Obres Municipals (PFO)

20180607O22
Data de la prova
Concurs
Laboral temporal
Nivell A elemental de català / Permís de conduir B
Obres / Manteniment
Torn reservat

Convocatòria reservada a persones a l'atur

Bases específiques. Convocatòria PDF 1 plaça de Peó de la Brigada d'Obres Municipals (PFO) Enllaç a 1 plaça de Peó de la Brigada d'Obres Municipals (PFO)
Llista d'admesos i exclosos. Tribunal. Data de la prova PDF 1 plaça de Peó de la Brigada d'Obres Municipals (PFO) Enllaç a 1 plaça de Peó de la Brigada d'Obres Municipals (PFO)
Llista d'admesos i exclosos, i tribunal PDF 1 plaça de Peó de la Brigada d'Obres Municipals (PFO) Enllaç a 1 plaça de Peó de la Brigada d'Obres Municipals (PFO)
Resolució de la convocatòria PDF 1 plaça de Peó de la Brigada d'Obres Municipals (PFO) Enllaç a 1 plaça de Peó de la Brigada d'Obres Municipals (PFO)