Ajuntament de la Roca del Vallès

Borsa de treball de places de Recepcionista del Centre Esportiu Municipal (CEM)

20180807O20

12/09/2018 Termini segons el web de l'ens convocant

Concurs de mèrits
Laboral
Subgrup C2 (anterior Grup D)
Graduació en educació secundària obligatòria o equivalent
Nivell B de català
Recepció / Telefonista

Termini anterior: 02/09/2018

Anunci de referència PDF Borsa de treball de places de Recepcionista del Centre Esportiu Municipal (CEM)
Convocatòria PDF Borsa de treball de places de Recepcionista del Centre Esportiu Municipal (CEM) Enllaç a Borsa de treball de places de Recepcionista del Centre Esportiu Municipal (CEM)
Bases específiques. Convocatòria PDF Borsa de treball de places de Recepcionista del Centre Esportiu Municipal (CEM)
Modificació. Ampliació de termini PDF Borsa de treball de places de Recepcionista del Centre Esportiu Municipal (CEM) Enllaç a Borsa de treball de places de Recepcionista del Centre Esportiu Municipal (CEM)
Modificació
Tramitació d'urgència